בחירת מזון לכלב

איך לבחור מזון לכלב

איך בוחרים מזון לכלבים?

רבים מבעלי הכלבים מתלבטים בשאלה לגבי המזון הטוב והמתאים ביותר עבורם, העומד גם במסגרת התקציב הנתונה. כך למשל, רבים שואלים האם בונזו אוכל טוב, האם ללכת רק על מזון סופר פרימיום או שניתן להסתפק בקטגוריה נמוכה יותר, האם חייבים לקנות מזון היפו-אלרגני או מופחת דגנים, וכדומה. בשורות הבאות נביא מידע בסיסי על בחירת מזון לכלב, אותו תוכלו להזמין בקלות דרך האתר שלנו ולקבלו עד לפתח הבית.

העקרונות הבסיסיים לבחירת אוכל לכלבים

אז איך בוחרים מזון לכלבים? קודם כל, חשוב להבין שבשוק יש מגוון עצום של מוצרים ולכן הדבר העיקרי הוא להבין מה מתאים במיוחד לכלב שלכם. כך למשל, אם יש לכם כלב מעל לגיל 8 שנים הרי שהוא כבר נחשב למבוגר, או בלועזית סיניור, ועליכם לקנות לו מזון ייעודי שבו יש פחות חלבונים וקלוריות מפני שהוא מוציא פחות אנרגיה לאורך היום וכבר סיים מזמן את תהליך הגדילה. לעומת זאת, אם יש לכם כלב שטרם הגיע לגיל 8 שנים יש לשים לב בעיקר לגודלו ולגזעו, ובמידת הצורך לקנות מזון ייעודי לגודל וגזע. ואם הוא עדיין גור שטרם מלאה לו שנה אחת, יש לקנות עבורו מזון מיוחד לגורים המכיל רמות גבוהות יחסית של שומן, ויטמינים, מינרלים וחלבונים שיעזרו לו לצמוח כיאות.

נקודה חשובה נוספת היא צרכים מיוחדים של הכלב. למשל, אם מדובר בכלבה שנמצאת בתקופת ההיריון וההנקה קנו לה מזון ייעודי, ואותו הדבר לגבי כלב עם קיבה רגישה שניתן לקנות עבורו מזון ללא דגנים, מופחת דגנים או ללא גלוטן. יש גם מזון היפו-אלרגני לכלבים הסובלים מתגובה אלרגית לחלבונים במזונות הרגילים, וישנם מזונות דיאטטיים עם פחות קלוריות ושומן ויותר סיבים תזונתיים לכלבים הסובלים מהשמנת יתר. מעבר לכך, יש עוד הרבה סוגים של מזונות ייעודיים לבעיות רפואיות ספציפיות.

איכות המזון חשובה במיוחד

אם תעשו השוואת מזון לכלבים בין מוצרים שונים תראו שישנם הבדלים במרכיבי האוכל, במקורותיהם ובריכוזם במוצר. מלבד מתן עדיפות למותגים מוכרים ומומלצים, זכרו שיש כמה רמות איכות של מזונות. כמובן שככל שהרמה יותר גבוהה כך המענה התזונתי יהיה אופטימאלי, אך גם המחיר יהיה יותר גבוה, ולכן יש למצוא את האיזון בין תקציב לאיכות. בעיקרון, מזונות הפרימיום למיניהם אמורים להעניק לכלבים תזונה מלאה במחיר נוח, למרות שהבשר לרוב אינו אמיתי אלא תוצר לוואי של תעשיית המזון, וגם אינו המרכיב הראשון. מי שרוצה קצת יותר טוב יכול לעלות לרמת סופר פרימיום שכבר יש בו בשר אמיתי ממקור חי, ומי שרוצה את הכי טוב ילך על קטגוריית אולטרה פרימיום שהיא גם הכי יקרה. מצד שני, מי שמסיבה זו או אחרת צריך לחסוך יכול לקנות מזון בסיסי שמגיע בדרך כלל בשקים ענקיים, ומספק את מרכיבי התזונה הבסיסיים לכלבים.

ולבסוף, חשוב מאוד שהמזון יהיה ערב לחיכו של הכלב, לכן התחילו בערבוב המזון החדש עם הישן לצורך הסתגלות, הגדילו לאורך כמה ימים את כמות המזון החדש, ושימו לב לתגובת הכלב אליו. למידע נוסף על איך בוחרים אוכל לכלב ולביצוע הזמנות בטלפון, הנכם מוזמנים לפנות אל חברת לייקה בטלפון 09-7718700.

לייקה מזון לכלבים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

'

'

מגוון אפשרויות תשלום בקופה

  • תשלום באשראי
  • תשלוםבטלפון
  • Google Pay
  • Apple Pay
  • תשלום ב- bit - אנו נשלח אלייך פרטים להעברה
  • תשלום ב- PayBox - אנו נשלח אלייך פרטים להעברה
דלג לתוכן מרכזי